Bizim hemsiremiz 3 asi ağır olur diye verem aşısını 1 hafta sonraya erteledi. 2 aşı hiç bi şey yapmadi oğluma. Dün olduk biz de. Ateşi yükselten verem aşısı zaten 38 olursa calpol verin ılık suyla islattiginiz mendilleri koyun alnina koltuk altına. Gece alarm kurun saat başı bakın. Umarım kolay atlatirsiniz