Nazlilina benimde oğlumda var hemde 3 tane en büyüğü 3,5 mm 3 ay sonra tekrar ultrason çekilcek bebeklerde kristal oluyormuş onlar bir araya toplanmış olabilir onu taş olarak görmüş olabilirler dediler. Bizim hiç şikayetimiz yoktu tesadüfen çıktı sizin bebeğinizin şikayeti varmıydı?