kuzeyinannesiiiiii Doga12_ bence önce bi deneyin baktınız rahat edemedi bebiş o zaman bakarsınız diğerlerine
biryazmasali Doga12_ Okadar gereksizmiski takimini almistim ama yalan yok kasigini cok kullndim bi kac tane daha aldim ama sadece o tabgni onlugunu hic jullanmadum