Kızlar bebeğim 8 aylık olacak 4 gün sonra ama aşırı değişti o sessiz kızım çığlık atarak kendni sıkarak sürekli huzursuz ağlıyor doktora goturdum grip dedi iyleşiyor ama hala aynı hiç diş çıkarmadı doktor diş kesnlkle değil dedi. Uyumak istemiyor kucakta durmuyır gözleri kıpkırmızı iştahsız ve vucudu sürekli aşırı soğuk parmakları böyle beyaz hissiz gibi :( anneme kander teşhisi kondu ben de sürekli kötüyüm bebeğim böyle olunca cok daha zorlaştı işim neden böyle oldu kızım