Cagla1805 Merhaba anneler oğlum 7 buçuk aylık ne gece ne gündüz uyuyor tükenmiş durumdayım kullananlar var mı kaç yaş veya ay için uygun bilenler yazabilir mi?
minabebek Cagla1805 bize de bugün verdi doktor 9 aylık 10 damla dedi daha ufaklar da kullanıyormuş 3 aylıklar
Balkizinannesi9220 Cagla1805 2 yasinda kızıma 30 damla veriyorum ancak etki ediyor o şekilde verin dedi dr
anayimbennana Cagla1805 6.5 aylıkken bi hafta kullandım sonra bıraktım açıkçası çocuğu mal gibi yapıyor evet uykuya geçişteki o ağlama krizleri olmuyor ama çocuk kafasını koyacak yer arıyor ama uyumuyor yani bizde çok da işe yAramadı
Goksuuuu Cagla1805 benimde bebeğim 9 aylık.gece uykuları bölük pörçük. Uykusu gelince uyuyor fakat sürekli kalkıyor derin dalamiyor. Acaba kızımda da işe yarar mı?
minabebek Cagla1805 yatmadan 40 dk önce ver dedi bir damla suyla verdim bitki kokuyor oyuzden sjsjsj daha yeni başladık bakalım
Melek-3434 Balkizinannesi9220 merhaba oğlum 16 aylık gece uykuları berbat çok sık kalkıyor ve geç yatıyor siz ne zamandır kullanıyorsunuz etkisi nasıl oldu
Balkizinannesi9220 Melek-3434 ben 2 aydır kullanıyorum uykuya daha rahat geçiyor ve uyanmıyor sabaha kadar
Kbse Cagla1805 ayına gore 1damla diye demişti doktor 7 ayliksa 7damla biz 5 aylık olduk 5-6damla veriyorum bazen
minabebek Esma9442 yok canım işe yaramadı hiç boş boşuna ücret verme derim içeriğine baktım içeriğinde pek iç açıcı deil kestim ben