Sukursebebiii bizim uyku düzenimiz 7.ayımıza kadar mükemmeldi gece uyanmalarımız 1-2 idi maksimum 🙈 ilk dişimiz 9. Ayda geldi ve ondan sonra gece uyanmaları maşallah arttı 🤦🏼♀️ Gündüz 2 uyku yapıyoruz bizde öğlen 1 de uyuyor (1,5-2 saat kadar) birde akşam ya 5 ya da 6 gibi yatar (45dk-1 saat kadar da o zaman uyur) akşam uykumuz elzem bir şey olmadığı sürece 21:30 u geçmez. Karakter olarak sordum çünkü bu aylarda karakterlerinin temeli atılırmış çocukların. Bizimki bazen sebepsizce ağlamaları oluyor araştırıyorum yaş atağı diyorlar. Ama bir anlaması ben konuşurken dinlemesi var iyi ki yaşına giriyorsun kızım diyorum ❤️ Çok tatlılar şuan ya her söylediğimizi taklit ediyorlar hareketlerimizi yapmaya çalışıyorlar ve çabuk öğreniyorlar 🤩 bazen çok yoruluyorum tv açıyorum en büyük pişmanlığım ama yalnızım yaşadığım şehirde bu bana biraz ağır geldi, açınca kendim biraz nefes alıyorum zaten kızım gözünü kırpmadan bakmıyor benim yanıma geliyor ama işte vicdan yapıyorum. İşte diyeceğim şu ; keşke hiç açmasamda algıları hiç körelmese 😢 böyle böyle anneyiz güzel anneyiz ve iyi ki anneyiz hatalarımızla anneyiz ve bireyiz 🤍