Syyyy Dilekuyar bizde aşı olduk bugün 2. Gün ama maşallah diyim ne ateş ne huysuzluk olmadı. Ama olanlarında 1-2 güne geçtiğini söylemişlerdi
amansallagitsin Dilekuyar calpol verin iyi gelir genelde atesi olmasada agrisi vardir agrisini dindirir
Badeninannesi1 Bizde sadece aşı olduğı gün oldu.Uykusunda bile halsizlik ,inlemeler duydum.Ertesi sabaha bişeyi kalmamıştı
NinovaLemi Dilekuyar biz dün olduk ama 2 tanesi yapıldı. Ağır gelmesin diye verem aşısını haftaya yapacaklar. O yüzden çok rahat atlattık. Bebeğimin keyfi yerindeydi ateşi de çıkmadı. Haftaya da verem aşısı olacak.