defneaselinannesi26 merhaba burda bir post vardi benzetmek gibi olmasn ve tabiki oyle olsun istemem gönlümden geçen hicbisey olmamasi kizinzda .Kafa sekil bozuklugyla ilgili bir post açmıştı ve hidrosefali olduğunu ogrendi 1 yasinda kızının hatta fotolar koymuştu.Gorurse kendiside gecmis olsun diyorum burdan kendisne Allah şifa versin bir an once .Benm oğlumda metobolizma doktoru biraz alni çıkık dedi emar icin beklyrz 2 yasnda .Sizde simdiden cocuk nörolojiye görünün derim eminim yapisaldr genetik ama aklinzda soru işareti kalmasn