Kızlar kızım daha yeni dogdugunda kamera aldık izleyebilmek için suanki fiyatı 400 TL. Kiwibaby markalı. Ama şöyle bi sorum var ki kamera için ayrı bi telefın tablet olması gerekiyor. Yani ben omu baglayınca telefonu kullanamıyorum wifi baglantılı bide. Simdi telsiz istiyorum basiyim koyiyim uğraştırmasın yani. Kiwibaby markalı gördüm az önce 150 tl.elimdekini satsam telsiz mi alsam? Simdi bi kamera içinde ayrı bi tablet almak istemiyorum. Sizce napmaliyim? (bu arada isteyem olursa satabilirim 4 5 kere kullandım) 😀