Canım anneler kızım 7 aylık olmasına 3 gün kaldı yüzü çok kötü oldu ilk önce egzama zannettik sonra süt alerjisi dediler. Ama alt damağında iki diş belli oluyor diş yeri şişiyor yüzündeki kızarıklıklar ağız çevresindekiler ondan olabilir mi? Çok huysuz sürekli kucağıma gelip yüzünü bana sürtüyor hep uyku hali elleri sürekli gözlerinde. Ve beni emerken artık ısırmaya başladı?