Hanımlar 38 günlük bebeğim bir kaç gündür aşırı huysuz uyumuyor ve çok ağlıyor. Bugün meme emmedi memeye gelince çok ağlıyor. Normalde sadece emziriyorum mama vermiyorum ama bugün verdim. Meme reddi olmasından korkuyorum. Ayrıca büyüme atağı haftası vs diyolar doğru mu?