Pozitifanne1 gozunaydin canım, klasik laf olacak ama otizmli olsa farkederdin şimdi burada örnek vermeyi doğru bulmuyorum çünkü ben uzman değilim ve herkeste belirtiler farklı, ama gözlemlediğim bir çocuk vardır çok içine kapanık, konuşmayı sevmezdi genellikle yalnız kalmayi tercih ediyordu oldukça sakindi , senin çocuğunun tam zıttı belirtileri vardı o yüzden çocuğunda ki belirtileri kimseyle karşılaştırma iyiliğin için söylüyorum çünkü herkeste belirti başladı çok şükür sorun yokmuş diğer türlü kendini gereksiz strese sokarsin