Pozitifanne1 21 aylık kızım sürekli ışıkları ac kapa yaptirir bisey istedgnde inada biner zorla yaptırır doğduğundan beri uyku problemi olan bir çocuk . Hareketlilik deseniz hat safhada. 10 dk gören birinin bile ilgisini çekecek boyutta ama hiç otizm düşünmedim bunun için doktor ihtycida duymadım. Bence aksine çok akıllı bir çocuk. Algıları çok açık ve akranlarına göre yani bnm çevremdekin akranlarına göre herşeyi gayet bilinçli yapıyor. Bunlardan dolayı bu teşhis koyan biri ya mesleğine yazık edyordyur ya da çocuğunuz bunlar dışında otizm sayılabilecek belirtiler görmüştür. Bence bi başka doktora daha mutlaka gidin