kids_41 merhaba görünce başlığı yazmak istedim panik olmayın tabi . Doğumdan 1 sene sonra bendede olmuştu tuvalette fark ettim elime vajina da şişlik geldi sonra takip ettim o şişlik hava syavas büyümeye başladı ve doktora gittim. Smir testi yapıldı. Ve zararsız bartolin kisti olduğu soylendi bana ilaç la geriletelimmi yoksa ameliyatlı olmak istersin dedi çünkü ilaçla yok olmuyrmus sadece geriletebiliyrlarmis. Bende ilacı seçtim biraz daha korkumdan kaciyim diye ama.ilaclar kısa bir süre küçültüyor ilaçlar bitince tekrar büyümeye başlıyordu ve o kadar buyuduki idrar da sorun oldu bana ve adetim olurken açıyordu. Bende ameliyat için doktorumla görüştüm. Oldum meğer ne kolay bir.ameliyatmis. Saolsun çok güzel ve çabuk halletti şükür tekrarlamadi geçmiş.olsun sanada