Morusevenanne Kızlar merhaba kurutma makinesi kullananlardan tavsiye istiyorum bi de hoover marka duyan var mı çok övülmüş.
Mucizebebekisramira Morusevenanne ben hoover marka öven çok duydum canım ben hem çamaşır hemde kurutma makinesi alacağım ama maddi gücüm hoovera yetmediği için altus alacağım eğer maddi gücün yetiyorsa bence hoover almalısın
Yunusemreveannesi Morusevenanne alman markasıymis bende duydum çokta uygun fiyatına ben cesaret edemedim arcelikten altım 5 ocakta gelcek
Mujdemete02 Morusevenanne bosch markasının Alman serisini kullanıyorum 5 yıldır çok memnunum 🙏🏻🌸 sadece kurutma makinası.
Deletedmom99886 Morusevenanne Ablam electrolux almıştı kurutma makinası ilk patladığı zamanlar memnun hala
Yunusemreveannesi Morusevenanne evet canım bizde baya pahalıya aldık ama Bi lere alınıyor diyede düşündüm doğrusu
Serife00 Bende Hoover kullanıyorum 2 hafta oldu alalı çok memnunun neden daha önce almadım diyorum hatta benden sonra Kadir ezildi aldı oda Hoover aldı görünce ayrı bir mutlu oldum aynı markayı tercih etmişiz die doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum ☺️
kuzeyinannesiiiiii Morusevenanne valla ben öveni duymadan direk satın aldım ne cesaretse 😂 sürekli kusan bebem olduğu için ani verilmiş ama bana büüüyüükk bir oh dedirtmiş icat. almadan önce lüks gözüyle bakıyordum ama artık ihtiyaç gözüyle bakıyorum o tozları gördükçe ben bunları evimin içine nasıl sermişim diyorum. benimkinin modeli (hoover hlx h9a2te-17 9 kg isı pompalı kurutma makinesi) fiyatı da muadillerine nazaran uygun. 3 soydur elim kolum en iyi arkadaşım
Morusevenanne kuzeyinannesiiiiii bişey sorabilir miyim etrafını çok ısıtıyor demişler dogru mu zaten sıcak bi yerde yasıyoruz bu önemli benim için