Aslanbebekk Kızlar nasıl kullandınız bu damlayı, laktoz intoleransı olan ve gazlı bebek anneleri gelin toplaşıp ağlayalım 😢 artık çok yoruldum
Beril_58 Aslanbebekk canım benim kızımda alerjik ne damllar kullandık ilk bir ay sonra fark ettik allerjisini bu Damla’yı verdi doktorumuz her emzirme öncesi iki damla ver dedi.. ama ben bir hafta kullanıp bıraktım çünkü kızımda aşırı sancı yaptı gazını çıkarırken özellikle çok ağlıyordu morarıyordu resmen.. o Damla’yı bıraktım diyetime aşırı dikkat ettim ve düzeldi bin şükür .. seni çok iyi anlıyorum çünkü cinnet geçirenleri bende o dönem anladım gerçekten allah sabır versin
Beril_58 Aslanbebekk ama doktorun bana söylediği sen diyetine ne kadar dikkat edersen et anne sütünden de laktoz geçer bebeğe dedi ama benim kızımda çok sancı yaptı damla .. tabii her bebek farklı çok memnun kalan arkadaşlarım var