Nilhanim geçmiş olsun benim bebeğim de neredeyse bir metre olan yükseklikten düştü aklım çıkmıştı annem gildeydim çok kalabalık ortamdi o küüt sesini unutamıyorum hastaneye götüreyim dedim birşeyi yok dedi evdeki misafirler hemen doktorunu aradım söyledim dediklerini yaptım ama günlerce kendimi suçladım ağladım hala da kendimi suçlarım bir defa da kendi beşiği den düştü gecenin bir saati öyle bir çığlıkla uyandık ki bi baktım beşiği de yok duvarla beşiği arasına düşmüştü eşime öyle bir bağırıyorum ki kızımız düştü kızımız düştü diye deli gibi tekrar tekrar bağırıp titremistim eşim sakın bir şekilde beşiği çekmişti çıkarmıştı kafası sıkışmış ti birde beton düştüğü yer Allahım esirgesin ben birdaha düşecek korkusuna aylardır yerde yatıyorum eşimle ve bebegimle