merhaba hanimlar 47 gün önce ikiz doğum yaptım ama öyle böyle değil karnım çok büyüktü haliyle derim xok genişledi göbeğim günden güne gidiyor ama derim sarkacak büyük ihtimalle. yada gidiyor mu deri duzeliyor mu hamilelikte karni cok büyüyenler ne durumda simdi göbekler. Dr 3.aydan once spor yapma dedi hos yapsam da deri düzelir mi bilgisi olan var mı