Merhaba bayanlar benim bebeğim 4 gün sonra 5. Ayını bitirecek ama henüz dönme falan yok başını dik tutuyor , yüz üstü bırakınca ellerinin üzerinde duruyor ama henüz dönme yok sizce normal mi kafama takmamaya çalışıyorum her bebek aynı değil bunu da biliyorum ama etrafımdaki aynı hafta doğum yapan arkadaşlarımın çocukları fıldır fıldır dönüyor maşallah . Sizce aranızda benim gibi hisseden var mı ?