Pinky86 öğlen uyumadıysa akşam 9.30 10 arası uyutmaya çalışıyorum, tabi 9 gibi odaya geçiyoruz çünkü biraz kitap oku biraz sırnaşıp gülüşmeler derken yarım saat geçiyor ama tabi asla hemen uyumuyor. Önce çişi geliyor çişini yapıyor, 2 dakika sonra Bi babasına bakacağı tutuyor ortalama 3 4 defa salona gidip babası ile oynayarak geri geliyor, sonra büyük ihtimalle karnı acıkıyor ve artık bahanesi de kalmayınca 10 Dan sonra mecburen uyuyor. Öğlen uyuduysa yatması neredeyse 11 11.30 oluyor, zaten uyumak da istemiyor bir süredir. Önceden iyiydi öğlen uyuduğu zamanlarda bile akşam en geç 10 da uyumuş olurdu ama artık öyle değil. Benim kızım da tam 35 aylık.