Sefeff Nesli06 burda sular beleş valla herkes muslukdan içiyor. Tadı da fena değil ama kızıma hala hazır kullanıyorum tabikk
2maviboncuk Nesli06 Bunun tek çaresi eve arıtma taktırmak 3yil once aldim arcelik arıtma senede birkerede filtre değişimi oluyor o kadar
Yesimiss Nesli06 açıkçası ben arıtmaya geçmeyi düşünüyorum, uygun fiyata arıtmalar var, ayda 200 e taksitle alıcam daha mantıklı geliyor su fiyatlarını görünce
Nilarasu Nesli06 damacana almayin zaten bir suru hastalik tasiyo. Asla temixlemiyolar o damacanalari.
Edaacvk noluyoya baska icemiyorum zaten mecbur. 5 lt alıyorduk cok icilince mecbur damacana almaya basladık
Ladybugs Nesli06 arıtma taktırdık 1500 TL ye çok memnunum damacanayla uğraşamam taşıması bit esi çıkan bidonlar cabası