Nesli06 İyi akşamlar kızlar. Herşey uçtuğu gibi damacana su fiyatlarına da zam geldi. Javsu kullanıyorduk 17 buçuk olunca kayın suya geçtik oda 17 buçuk olmuş😣😣 siz ne kullanıyorsunuz??
BuzluKahve Nesli06 saka kullanıyorum. Trendyol ve Hepsiburada hızlı marketlerinde hep indirim oluyor. 10-11 liraya aliyorum.
limonkolonyasi Nesli06 ay en pahalı biz aliyrz sanırım normalde 20 TL idi 10 gün önce 2 tane aldık 60 TL 30 TL olmuş tanesi dün migrosa baktık 17 orda