kızlar oğlum 4 buçuk aylık doktora gittik de klamer verdi antibiyotik ciğerini üşütmüş dedi hırıltısı da var 2 tane de iğne verdi dün bugün vururduk balgami çıkarmıyor geri yutuyor üzülüyorum öksurdukce ya geçecek mi bu bronşite çevirmesinden korkuyorum bu ayda dogal bisey de veremem ki varmi bi oneriniz yada şoyleiyap diyeceginiz bisey soğuk buhar ise yararmı kk😔😔