Fatmanisa14 Kızlar aklıma takıldı 2.5 aylık bebeğim var gayet saçlı doğdu ve hiç saçı dökülmedi çevremdeki herkesin bebeğinin döküldü kendi saçları çıktı illa dökülünce mi kendi saçı çıkmış oluyor
kamusbuglem Fatmanisa14 yoo benım kızımın da hiç dökülmedi şuanda 3 yasında dökülmediği içinde hiç kestirmedim birde gürdü saçları bir görsen belinde :) hatta en cok saclarından nazar alıyoruz maşallah diyim bende :)
Elf55 Fatmanisa14 benim kızım 3 aylıkken ense kısmındaki saçları dökülmeye başladı hatta kulak arkasında vardı onların çoğu döküldü. Çok fazla saçı yoktu zaten kızımın ben kestim saçlarını