Merhaba anneler 8.5 aylık bebeğimin testi pozitif çıktı, şuan ateşimiz bir düşüyor bir çıkıyor nezle gibi şikayetlerimiz var gerçekten nerden geldi bu virüs anlamıyorum evde sadece 3 kişiyiz ve çalışmıyorum evdeyim başından bu hastalığı geçirip önerisi olan var mı, ateş düşürücü ve enfluvir kullanıyoruz şuan atlatan veya olan anneler nasıl geçiyor ne durumdasınız 😪