Merhaba anneler iki sorum olacak ilki 6 aylık oldu kızım üç haftadır falan tadım yapıyorduk. Bugüne dek ne verdiysem hicbirseyi beğenmedi oguruyor yemiyor meyve dahi muz bile hicbirsey 😑 sırf mama iciyor bu arada anne sütü yok bugüne dek elma armut muz patates havuç bezelye balkabağı tattirdim bunlardan çorba yaptım muhallebi yaptım ama yok yemiyor bir tek geçen hafta elmalı muzlu irmikli mama yapmıştım onu yedi daha birşey yemiyor yoğurt veriyorum öğürüyor kusuyor su veriyorum yüz eksitiyor elma armut sade veriyorum yok bugün kuru kayısılı irmikli muhallebi yaptım içine bir çay kaşığı pekmez bile attım yok oturur ben yerim yani öyle güzel ama yok yemiyor ağzını kitliyor 😔😔 çok zormuş böyle ya ilk kızım hapur hupur yutuyordu ne verirsem yoğurt falan hala delisi. Bu düzelir mi başta blendir kullanmayacağım dedim pütürlü hiç kabul etmiyor diye blendir kullanmaya başladım birde henüz küçük zaten 7 ayda tekrar pütürlü başlayacağım sizin de böyle mi oldu duzelir mi bu durum ilk sorum bu. İkincisi de sadece mama içiyor 4 saatte bir 180 ml mama veriyoruz sabah kalkiyor mesela 10-11 civarı içiyor öğlen 2-3 gibi akşam 6-7 gece 12-1 ve sabah 6-7 gibi hangii aralarda ek gıda vermeliyim mama içtikten iki saat sonra versem uygun mudur ? Yani ilk etapta bilmiyor alışacak diyordum ama herşeyi reddediyor böyle de insan üzülüyor anne olarak geçici bir süreç mi bu bir kaç aya yer mi 10-15 gün sonra yumurta sarısı peynir başlayacaktım ama daha bunları yemiyor ki 😑😑😔