61616161 her bebekte değişiyor ama genel olarak 2 yaşına gelince meme-mama olayları bitince yemekleri düzene giriyormuş. Biz 1,5 yaşındayız 1 yaşında mamayı bıraktı. Şu an sadece emiyor ve yemek yiyor. Bazen sadece emiyor yemek yemiyor zorlamıyorum. 2 yaşında emmeyi kesince tamamen yemeklere düşeceğini söylüyorlar. 2 yaşına kadar temel besin mama ve meme olarak geçiyor.