Pembekurdela iki buçuk aylıktı oğlum biz hastanede değil memlekete gidip bizim orada evlere gelen ünlü sünneti vardı ona yaptırdık aşırı aşırı memnun kaldım bir siringaya ağrı kesici koyup bıraktı ağrısı oldukça bu şırınga ile damlat dedi bardak kesip pipisine koyduk ki beze yapismasin diye kaka yaptığında bittiğini hissedince hemen açki sünnetine bulaşmasın korkmayın eğer bebeğiniz dönmuyorsa rahat gecicek ama elbette ağrısı olur ufaktan