Elfylmzkk öncesinde ben girip duş alıyorum. Banyoda petek de var zaten soğuk olmuyor. Ben duş alınca hem banyo iyice ısınıyor hem de ben küvetin içine daha temiz bir şekilde giriyorum. İlk ay hep ben de salonda bebek kuvetinde yıkadım ama bebek agirlastikca zorlandım böyle daha kolay oluyor hem de bebegim çok mutlu oluyor. Öyle ki çıktığında ağlıyor 😂 neyse ki hemen emip mışıl mışıl uykuya dalıyor sonrasında