Areniko Durummmtpcc çok teşekkür ederim detaylarıyla yardımcı olduğunuz için benimde bi an önce başlamam lazım tek dezavantajım kış olması zorlu olacak ama inşallah başarıcam sizin gibi 😊 siz ve minnoşunuz sağlıkla kalın🌸