Smali Kızlar oğlum o kdr çok huy değiştiki 1 hafta sonra 1yasinda olacak.bende bir hafta izinliyim.aman Allah’ım.calisiyorum diye naz mi yapıyor yoksa gerçekten böyle mi bilmiyorum.cunku kayinvalidemden boyle bir şikayet duymadim.sensör gibi kapıdan dışarı çıkmak isterken ağlıyor yada istediği bişe olmayınca kıyamet koparir gibi ağlıyor.valla delircem.geceleri defalarca uyanıyor 😭
ftsdmrhn Kesinlikle bizimkj de öyle. 13 aydan öyle oldu bizim ki. Normalde giderim umrunda olmazdi, şimdi eşikten çıktığım an çığlık, uyku deseniz bohohoyyyy 😭