Oglum05 benim bir süre mor bir süre kırmızı çıkıyor. Değişiyor yani. Şu an bacaklarımda ikisi de var 😂😂kafama çok takıyordum ama artık düşünmüyorum. Çünkü ciddi bir şey olsa sadece bununla kalmaz diye düşünüyorum. Burda da çok rastladım morluğundan şikayet edeni. Benim de doğumdan sonra olmaya başladı. Doğum, bizi çok etkiliyor hem fizyolojik hem psikolojik. Bu da onun etkisidir diye düşünüyorum. Bence siz de içinizi ferah tutun. Ciddi bir şey olsa başka belirti de olur, testlerde de çıkardı