Merhaba sevgili anneler . Bebeğim 7,5 aylık. Gündüz ek gıda alıyor sabah kahvaltısı ara öğünü ve öğleden sonra yemeği gibi. Bunun yanında ara ara mama da içiyor . Yatmadan önce de mamasını yediriyorum ama nedense gece çok sık uyanıp her defasında da mama istiyor. Gündüzleri güzel beslenmesine ve gece yatmadan doyup da yatmasına rağmen neden çok sık beslenme için kalkıyor olabilir ? Bir de gece uykusuna 7.30-8 arası yatırıyorum sabah 5 gibi tamamen uyanıyor. Gündüz çalıştığım için bu uyku problemi beni çok yoruyor fikri olanlar benimle paylaşabilir mi ne yapmam gerek