ebrukls Merhaba güzel anneler bebeğim 2 ay 3 günlük dili sürekli dışarda. Benzer durumu yaşanlar var mı yada bunla ilgili bilgisi olanlar var mı ? 🥺🥺
babyandmom1 ebrukls benimki 4. Aya kadar öyleydi bende çok rahatsız olurdum emzik tutmuyorsa gün içinde böyle bir şey görülebiliyor emme refleksinden dolayı