kızlar merhaba amerikaya gitmek istiyoruz ama bir yolunu bulamadık. çok şükür dururmumuz var. gittiğimizde kendimizi bir süre idare edecek kadar. 7 8 yıldır green card a başvuruyoruz çıkmadı. turist vizesine başvurduk olmadı. yasal yollarla gitmek isteriz. aranızda gidip yerleşen ya da çevrenizde bir şekilde gidenler oldu mu?