Songena19 çok geçmiş olsun aynısını yaşadım benimki de rsw olmuştu bir haftadır taburcu(darısı başınıza) benimki yoğun bakımda sadece mama ile beslenmesine rağmen hemen meme tuttu çünkü beni çok özlemişti. Ancak bir iki gün bir kaç fırttan sonra reddetmek istiyordu (memeden çekmeye üşendiğinden), ben ayakta dolanarak vs emzirmeye devam ettim pes etmedim; 3-4 güne eskisi meme delisi geri döndü