deniz_s 9 ayda anne karnım açıktı demesini mi bekliyo acaba her bebeğin gelişimi farklıdır kıyaslamak olmaz mesela benim kızım 15 aylık arkadaşımın kızı 13-14 aylık onun 9 tane dışı var benim kızımın 2 ama benim kızım anne, dede, anneanne diyor çok net şekilde onun kızı sadece baba diyo yani ebeye bakmayın siz dr sakıncalı durum görmediği sürece sıkıntı yok. Bide bizim hemsirede kaç aylıktı tam hatırlamıyorum ama kilosu çok dedi az yedirmeye çalış dedi daha küçüktü yani Dr da çok guzel demişti