Tweetyy en başından beri içiyorum. Rezene ısırgan kimyon olarak üçünü karıştırıyorum. Çoook faydaısnı gördüm. Kimi doktor öneriyor kimisi önermiyor. Yorumu okudum kan değerlerini değiştiriyor denmiş ama bizde kan değerlerimiz normal çıkmıştı. Bana doğum yaptığım hastanedeki hemşire tavsiye etmişti. Yoksa bilmiyordum. Doğumdaki çocuk doktoruna sordum içebilirsin ama bebeğe sakın içirme demişti. Şuan ki doktorumuz farklı bunu sormadım