Arkadaşlar çok kötüyüm 1 yaşındaki kızım bronşit oldu hava vermem lazım kızım makineyi açtığımda sanki birşey olmuş gibi çatlayana kadar ağlıyor yapmamız gerekiyor yapmadan olmuyor iki tane de şurubu var onları da içmek İstemiyor resmen bintakla atıyorum içirmek için ya kaşık gördüğü anda ağzını kapıyor bnddd şırıngayla az az vermeye çalışıyorum ama onuda anlayıp ağlıyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım az önce ağlamaktan uyuya kaldı 😢bende başladım ağlamaya😭😭 kafayı yiyecem artık birde iğnesi var her gün 3 gün yarın gerçi bitiyor dayanamıyorum artık nasıl iyileşcrk yavrum bilmiyorum çok endişeliyim 😭😭 Allah peygamber aşkına bir çözümü varmı ilaçları içirmenin nolur birşey şöyleyin