Kızım 13 aylık ne zamandır tek uyku uyuyor. Zaten hiçbir zaman gündüz uyuyan bir bebek olmadı uyumak için ağlardı uyutmak saatimi alırdı memeyi hiç birakmak istemezdi 15 dk sonra da uyanirdi. Tek uyusun daha iyi zaten benim için dedim ama saat 4 ten sonra 8 e kadar o kadar huysuz oluyor ki herşeye sinirleniyor ağlıyor. Biliyorum uykusu geliyor ama uyumuyor da. Emziriyorum olmuyor ayakta zaten sallanmak istemiyor asla. Ne yapsam bilemedim üzülüyorum öyle sürekli mizmizlaninca da. Tek uykuya geçtikten sonra alışmaları çok mu uzun sürüyor? Siz de aynı şeyi yaşadınız mı?