MerAyaz maalesef emmiyor mama içiyor. Ben 7 aylıkken kendimce uyku eğitimi verdim yoksa bizde kucakta sallanarak uyuyorduk🙈 o zaman sık sık uyanıyordu kendi kendine uykuya dalamadığı için de sürekli sallamak zorunda kalıyordum. Şimdi piş pat şeklinde uyuyor, bazen onu da istemiyor. Ama çok direniyorsa uykuya diş olabilir, atak olabilir. Maalesef arada şiraze kayabiliyor🤷🏻♀️😃