DennizsMommy Merhaba arkadaşlar mastit midir nedir bu bilmiyorum ama göğüs içinde sertlik yanma ve acı var sıcak duş aldım masaj yaptım soguk kompres uyguladım ne yaptıysam ağrım geçmedi ne önerirsiniz arkadaşlar yaşayan varmı bu durumu?
Eessiinn DennizsMommy Memenize önce sıcak uygulayın kanallar açılsın sonra bebeğinizi futbol tutuşu pozisyonunda emzirin(bu pozisyon mastitin daha kolay açılmasını sağlıyor) sonra soğuk beyaz lahana yaprağını göğsünüze koyun kanallar büzüşsün. Bunu birkaç kez yaparsanız geçer. Emziremiyorsanız sağım yapmanız gerekiyor.
koalaninannesii DennizsMommy tamamen boşlatmadan geçmiyor ilk başta sütüm gelince oldu benimde 15 güne falan anca geçti sıcak su torbası koyup hem emzirip hem sağdım bir de süt kalınca tadında değişiklk oluyor çok yemiyorlar o yüzden sağdığın sütün tadına bak acımsı veya koku varsa o sütü at yedirme. Göğüs uçlarımda çok yaraydı hemile iken başladı hatta yaralar ve çatlaklar buna rağmen sağdım emzirdim yoksa mastit olunca yaranın üzerine ölesin falan geliyor bu yüzden olabildiğince boşalt emzir sonra yine sağ yani
NinovaLemi Göğsünüz dolduğu için oluyor. Bu yaptıklarınıza ek sık emzirme ve sagma yapın. Göğsü sık sık boşaltın. Kanallar tıkanırsa mastit oluyor. Benim de uzun süre emzirmezsem sizlayip taş gibi oluyor
Mlkhrn DennizsMommy ben bunun için genel cerrahiye gittim. Antibiyotik kullandım ve saat başı 10 dakika masaj ve sağım yaptım
DennizsMommy koalaninannesii şuan işte ikiside var canım hem ucu çatlak yara hem sancılı mastit ağrısı off 😔
DennizsMommy koalaninannesii tamamen boşaltınca biraz rahatladı canım söyledğin pozisyonda emzirdim işe yaradı ama dolunca yine ağrı başlıyor. Doktora da gitmek istemiyorum inşallah geçer ya
koalaninannesii DennizsMommy işte malesef üste geliyor 2.5 aylık olduk yaralarım yeni geçti şu göğüs ucu kapakları varya silikon olanlar bile ile yarıyor tavsiye ederim avent falan alamazsan başka markalarda aynı dene onları bak çok nemli veya çok kuru kalınca iyileşmesi zor oluyor meme ucunun