Elifnazinannesi Dk hapı kullanılmasına rağmen hamile kalan yada çevresinde bu durumu yaşamış biri var.mi acaba baya bı kuruntu yapıyorum kendi kendime sanırım…..
cagankusunannesiii Elifnazinannesi yasmın kullanırken oğluma hamile kaldım şuan 6 aylık her gün aynı saatte içmiştim bi de
Elifnazinannesi cagankusunannesiii ya bende alarm ile kalkıp içiyorum senin gibi aynı saatte hiç unuttuğum günlerde beraberlik yaşamadım bile öyle dikkat ediyorum unutursam önlemini de aliyorum ben hapın günü bittikten sonraki bir haftalik süreçte unuttum hap içmediğimi ama üzerine regl oldum yinede olmuş mudur bişey 😏
Elifnazinannesi Zelisblt ayyy cidden mi peki unuttuğu günün ertesi gün devam etmiş mi içmeye ben devam ediyorum kendi kuruntum diyerekten
cagankusunannesiii Elifnazinannesi istemiyosan inşallah olmamıştır canım ben spiral taktırdım tekrar aynı şey başıma gelir hamile kalırım diye korkudan spirali kontrol etti doktor kayma var mı diye yok çok şükür
mmervecann Bu aralar bende bu sorunun cevabini arıyorum bı yanım prezervatiften sağlam yöntemdir diyo diğer yanım bunları duyunca napacagini sasiriyo
Elifnazinannesi mmervecann ben onada güvenmiyorum açıkçası ürünün kendisinde sıkıntı olmasa bile hap kullanıyordum bu yüzden ama iki gündür şöyle arada gelen baş dönmesi var bı anda kayiyo sanki dünya midem de bulanıyor eşim usutmussundur belki diyor ama kuruntu bı kere yerleşti beynime
mmervecann Elifnazinannesi valla bilemiyorum kararsızım bir yıl prezervatif kullandım şimdi ilk çocuk oldu hangisini kullansam hepsinde de güme gidecekmiş gibi hissediyorum tabii Allah bilir de tedirginlik verici hepsi de
Elifnazinannesi İstiyorum aslında ama şu an hiç zamani değil malûm ekonomi pandemi derken insanın gözü korkuyor yarın test almayı düşünüyorum 😃
Elifnazinannesi mmervecann aynen canım haklısın tabiki ilaca güveniyorum aslında ben en güvendiğim o şimdilik yinede ondan vaz gecmixem işimi garantiye alicam😃