Merhaba kızlar oğlum 16 aylık. Sabahları 9.30 da uyanır. Öğlende 12.30 yatağına götürürüm uyur. 14.30 gibide kalkar. Bazen 2 gibide kalkıyor. Akşamları 20.40 veyatta şuan saat 20.07 uyudu mesala. Erken mi uyuyor acaba. Kendisi istiyor uyumayı. Mamasını veriyorum uyuyor 🤷🏻♀️
Normalde akşamları 10-11-12 gibi uyurdu. Acaba düzene mi girdi uyku saati🤗🌸