Kedidirokedi canım d vitamini damlası kullanabilirsin ama hiç bı şekilde durmuyor. 6 ay boyunca öyle çok döküldü ki kel kalacagim sandım,toplu durmasına rağmen geryer ama heryer saçtı öyle böyle değil. 6.ayda azaldı dokulme sanırım 1 aya normale döner. Sadece aşırı sertlik devam ediyor ona da sprey şeklinde saç kremi kullaniyirm. Alabilirsen bakım kremi uyur ya kutuda yumuşaklık için onlardan al veya hindistan cevizi yağı vs de alabilirsin. Dökülmeye çare yok sonra yeniden çıkacak dokulenler