Srpslk bebeğiniz sorunlu değil lütfen öyle bir terim kullanmayın her bebek aynı değil bazı bebekler kolik oluyor beslenmek sadece karın doyurmak değil duygu doyurmak içinde yapılabiliyor yani sizin evladınız da gece 10 kez uyanıp sizinle ten teması ve ilgi istiyor olabilir sorunlu değil sadece ilgiye ve duyguya düşkün bir bebiş merak etmeyin en düşkün bebekler bile 3 yaşından sonra artık o kadar da size düşkün olmuyor 😌