Yldrm3105 Kızlar bebeğim 7 aylık ve bu zamana kadar tek bez kullandık memnunduk fakat şimdi bezin olduğu kısımları kızarık ve pütürcüklü. Besin alerjisi mi yoksa bez 7 aydan sonra iyimi gelmedi bize ??