Kızlar ben önce emzirip sonra mamasını veriyorum. Kızım 2 ay 15 günlük. Siz kaç saatte bir besliyosunuz nasıl yapıyosunuz emzirip bekleyip mi mama veriyosunuz yoksa emzirdikten direk sonra mı ? Bebek büyüdükçe mesela beslenme saatleri uzucak mı acaba nasıl ayarlıcaz