Kızlaarr ❤️🙋🏻♀️ oğluşum 4 aylık 1 haftadır öksürüyor öyle ki bu öksürükler uykusundan uyanıp, ağlamasına sebep oluyor. Dün doktora gittik röntgen vs. herşeyine baktılar birşeyi yok. Sadece çok fazla gazı varmış. Ya bu öksürük nasıl geçecek ? Oğlum ağlayıp duruyor öksürdüğü için ( bu arada dış çıkartıyor). ☘️