GzmmK aymindurum bizdede hakim.bende bir benim mi diye düşünüyordum.surekli miz miz,uykusu var uykuya direniyor,gece kac kere kalkiyor sayamıyorum,gaz sancısı var, kip kırmızı yapıyor ağlamaktan kendini,sanki sinirli bebek oldu.bunlar nornal mi gececek mi telkin verin insallah geçicidir